tak penting

Assalamualaikum..

lama aku tinggalkan blog ni sejak2 selesai tujuan utama kewujudan blog ni.. this time i'm back to express my feeling.. is this the best place to show how i feel? is this the best place to show my emotion? mmm.. so far i found this is the place to. I don why even he keep on advising me, the feeling is still same. kadang reda, kadang datang semula.. banyak betul setan iblis yang menggangu kan, yang menghasut supaya hati aku berbolak2 (huh, ada ke perkataan ni?.huhu..) kadang2 yakin.. kadang hilang plak keyakinan tu.. apa2 pon aku mendoakan semoga Allah sentiasa menenangkan hati aku..aku tak boleh kalah dengan apa yang ditakdirkan.. aku tak boleh tunjuk apa yang berlaku satu kelemahan aku.. tapi.. mampu ke? Allah ada untuk aku..insyaAllah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

No comments:

Post a Comment