Hati saya

hati+akal = hati aku.. apa dalam fikiran dan hati aku sekarang.. ntah la..sunyi ke aku? ntah la.. aku bersyukur dengan apa yang ada.. dengan kehidupan aku sekarang.. walau aku tak kaya atau mewah macam org lain, tapi aku bersyukur.. aku ada rumah sendiri, kete sendiri dan lain2 keperluan duniawi untuk hidup yang sekejap ni.. rutin aku sekrang agak berubah selepas yang berlaku..maksud aku, aku masa aku banyak sendirian.. sampai satu tahap aku tak tau nak buat apa bila sorang2.. dulu aku agak susah nak suit dengan keadaan ni.. tapi lama2 ok.. get used.. tapi sampai satu keadaan aku mula berfikir yang apa sebenarnay hidup aku ni? macam ni ke? bila hari minggu, aku tak biasa ditinggalkan sendirian.. aku memang tak biasa..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

No comments:

Post a Comment