Kenapa takut?

tempat keje aku di audit lagi.. kali ni audit besar-besaran yang melibat segala benda yang ada dalam tempat keje ku.. tapi yang menggerunkan sbb sasaranya kepada tenaga pengajar seperti aku..sbb bila sebut prestasi akademik, secara langsung akan berkait dgn aku.. ye..aku takut sekiranya di panggil, sbb aku diberitakan semua auditor yang seramai 7 org tu, 5 daripadanya ada 'prof' kat depan.. menunjukkan mereka semua tu memang cerdik pandai, banayk pengalaman, banyak buat research dah tu maknanya.. nak dibandingkan dgn aku yg buat concept paper pon ala2 kadar tu..memang cam langit ngan bumi..hehehe.. tu yg ngeri, takut, dup dap dup dap jantung aku ni.. takut soalan2 yg termampu nak di jawab.. atau mungkin kah berlaku jawapan di luar kawalan? huhu.. entahlah.. doa & harapan aku.. semoga aku & semua kawan2 ku selamat dari ujian ni.. dan sekiranya terkena jugak.. semoga Allah ta'ala memudahkan segala urusan kami, mencerahkan hati & pemikiran kami berdepan dgn mereka.. aminnn.. huhuhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

No comments:

Post a Comment