KPI oh KPI

KPI?? mmm... key performance indicator... org lain dah siap & hantar.. aku tak siap lagi dan tak leh hantar.. is it compulsory to submit? hehe.. jawapannya mesti lah 'of course'.. apa punya soklan kan.. tapi nape aku malas benor nak siapkan borang yang tak seberapa tu? adakah kerana banayk benda yang tak tercapai pada thn asas menyebabkan aku terlalu lembap menyiapkannya.. jawapannya tidak sama sekali.. aku tak kisah sangat dengan pencapaian2 yang tak tercapai akal ku itu..yang penting keje hakiki aku 'mengajar' siap, settle, done, complete.. lain2 tu samping2 je.. so tak yah risau ler.. termasuklah research ke, modul ke, huhu.. mana la sempat nak buat semua tu kalau satu semester nak mengajar 3,4 subjek.. hehehe.. (ada unsur2 exaggerate di sini) hehehe.. tapi memang betul pon.. aku sendiri macam tak pecaya aku telah mengajar student seramai 90 org pada semester 1-2009/2010 (semua HND student)..fuhhh.. itu pun aku cuma sedar student aku seramai tu bila dah dekat2 nak final..dengan 3 subjek, 2 daripadanya subjek baru (kena study dulu sendiri sblm ajar student).. total group of student is 4 groups.. student engineering plak kejap ada, kejap takde.. sampai last2 baru confirm number of student yg betul2 wujud dm kelas.. salah aku jgk sbb memang tak strict pasal attendance (actually tak sempat nak control pasal attendance this time).. student aku kali memang selamat sbb aku takde keluarkan warning letter langsung.. thanks for me... huhu..masa last2 ni jugak baru aku perasan kenapa keje aku tak siap2.. 1. suka tangguh2 marking 2. student ramai sgt.. aku suka alasan yg no.2.. kui kui kui..

ok.. aku ada ala2 mengantuk.. so kena layan mata dulu.. adiossss n gud nite

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

No comments:

Post a Comment